![]() |
|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() კომპიუტერი ადამიანის მეგობარია... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კომპინფოელი პოსტები: 1.128 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: tiplisi წევრი №: 426 ![]() |
მოკლედ რაშია საქმე. ყველამ იცის რომ counter SC კაი ხანია გამოსულია.
ხოდა თავის დროზე(კაი ხნის წინ) დავაყენე ეს თამში და მშვენივრად მუშაობდა, არანაირი პრობლემა არ ქონია... მეორედ დაყენებისას თავიდან პრობლემა არ იყო და ცოტა ხნის შემდეგ დაიწყო ამ ერორის ამოგდება: (IMG:http://123.ge/uploads/1/148329_2008-01-18_222721.png) მაგრამ გასაკვირი(ყოველშემთხვევაში ჩემთვის) ისაა რომ ამ ერორს არ აგდებდა ონლაინში თამაშის დროს, არამედ ბოტებთაბ თამაშისას(LAN-ში)... მაინცდამაინც დიდი ყურადღება არ მიმიქცევია მაშინ მაგისთვის, ვიფიქრე ალბათ ვინდოუსმა აურია მეთქი და გადაყენება უშველიდა მეგონა საქმეს... მაგის მერე რამდენჯერ მექნება გადაყენებული ვინდოუსი ღმერთმა იცის. ხოდა ახლაც მომინდა უცბად ამ თამაშით გართობა მაგრამ ზუსტად იგივე პრობლემა მაქ. lan-ში ერორს აგდებს, ონლაინში თამაშისას არა... სხვათაშორის ახლადდაყენებულ ვინდოუსზეც ვცადე ერთი ორჯერ მაგრამ მაშინაც ეს ერორი მიხურებდა. მოკლედ ამხელა ისტორია იმიტომ მოვყევი რომ სრული წარმოდგენა შეგექმნათ პრობლემაზე. ხო სულ დამავიწყდა ამ ერორს აგდებს მაშინ როცა სერვერი იქმნება. ზოლი შუამდე მივა და ეგრევე ერორი ვარდება... ამ ერორს რო მთლიანად თამაშის გათიშვა მოყვება მაგაზე ხო აღარაფერს ვამბობ(პრინციპში უკვე ვთქვი (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) )... მმოკლედ ხალხნო და ჯამაათნო, რამე აზრები არ მოგდით თავში რისი ბრალი შეიძლება იყოს? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() კომპიუტერი ადამიანის მეგობარია... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კომპინფოელი პოსტები: 1.128 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: tiplisi წევრი №: 426 ![]() |
giorgius
მოკლედ ოპერატიულად მივიღე პასუხი მაილზე... მაგრამ არანაირი hotfix ის ლინკი არ გამოუგზავნიათ. ვერაო ... აი მაილის შინაარის როგორიც მომივიდა. შეადარე აბა შენს მიღებულ მაილს... პროგრამული კოდი Hello,
Thank you for contacting Microsoft Customer Service. I understand that you would like to obtain hotfix from Microsoft. I am unable to locate the hotfix article ID you have provided. I recommend contacting Microsoft Support Professional at (800) 936-5700 for further assistance. The working hours are Monday - Friday 5:00 A.M. - 9:00 P.M. Pacific time, Saturday - Sunday 6:00 A.M. - 3:00 P.M. Pacific time. I hope the issue is resolved soon and appreciate your patience in this regard. Thank you, Rupali Microsoft Customer Service Representative If you have any feedback about your Customer Service experience, please send them to my manager, Nikhil Ramachandran at http://go.microsoft.com/?linkid=6998852 Please do not forget to indicate the name of my manager in the subject field. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th July 2025 - 02:43 AM |