![]() |
|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
აქტიური წევრი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმელი პოსტები: 291 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: Trance წევრი №: 67 ![]() |
ესეიგი რამდენი ხანია ამაზე ვჩალიჩობ მაგრამ ვერ გავიგე ვერანაირად
მინდა ერთი Iso ფაილი გავყო მაგ 2 Iso ფაილად ანუ ერთი თამაშის Iso ფაილის ზომა რომელიც არი 6GB გავყო 2 ნაწილადა და ჩავწერო 2 ცალ DVD-ზე ისე რომ პირველის დაყენებისას მეორე მოითხოვოს. როგორც არი ხოლმე თამაშებზე ეს რომელი პროგით კეთდება ან თუ იცის ვინმემ ამის შესახებ. რომ შეიძლება ფაქტია და ზუსტად თუ იცის ვინმემ დამეხმარეთ (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() I do it from behind... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ მოდერი პოსტები: 4.283 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა წევრი №: 44 ![]() |
ციტატა აქ პრობლემა ისაა, რომ არ ვიცით, რა ცვლილებები შეაქვს თამაშს ინსტალაციისას სისტემაში. კარგი, იმას გაიგებ, რა ფაილებს წერს Program Files-ში, მაგრამ რა ცვლილებები შეაქვს სისტემურ ფაილებში, რეესტრში და წერს თუ არა კიდევ სადმე სხვაგან რაიმე ფაილებს, ამის გაგება ცოტათი რთულია. ეს ან საჯაროდ უნდა იყოს ცნობილი (ასეთი რაღაც ჯერ არ გამიგია, შეიძლება ხდება კიდეც), ან თამაშის შემქმნელ კომპანიასთან უნდა იყო როგორღაც ახლოს (ეს პირველ ვარიანტზე უფრო ნაკლებ მოსალოდნელია ). ჰოო, აი როგორ გავიგოთ რა ცვლილებები შედის სისტემურ რეესტრში რამე პროგრამის ინსტალაციისას (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) საინტერესოა, ცოტა რთულია მაგრამ შეუძლებელი არა. მოკლედ, გვჭირდება რაიმე პროგრამა, რომელიც რეესტრთან მუშაობს და ძველი და ახალი რეესტრის შედარება შეუძლია. ასეთი მოდული აქვს Wintools.NET-ს, ასევე JV16 PowerTools-ს. ანუ სანამ პროგრამას ჩაწერ, ინახავ ამ რომელიმე პროგრამით და შემდეგ აინსტალირებ პროგრამას. მერე ისევ ამოწმებ რეესტრს და ამ პროგრამებს ადარებინებ ძველ ფაილთან. ჯამში ამოგიყრის ყველა იმ ცვლილებას, რომელიც რეესტრში აისახა პროგრამის ინსტალაციის შემდეგ. -------------------- I do it from behind...
|
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 2nd August 2025 - 08:56 AM |