![]() |
|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ტექნო მანიაკი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: მოდერი პოსტები: 3.041 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: თბილისი(ძირითადად) წევრი №: 2.208 ![]() |
მოკლედ, არაერთხელ დამიჩივლია ამ ფორუმზე სამსახურში ქსელის პრობლემებზე, ხან XP-ზე, ხან Vista-ზე, ამ ბოლოს win7-ზეც.... და რა ირკვევა: ყველა ამ კომპებზე wind-ის ინსტალაციისთანავე დავაყენე ESS v3.XXXX
ოფიციალური საიტიდან გადმოწერილი და არანაირი Fix არ გამომიყენებია ხოდა დღეს რაღაც ტექნიკური მიზეზის გამო IT-შნიკი იყო მოსული, იჩალიჩა თავისთვის (მაინც ვერაფერი გააწყო, მარა ეს ცალკე თემაა (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) და ამ ჩალიჩში დაჭირდა თავის კომპთან დაკავშირება Remote Desktop-ით და ვერ დაუკავშირდა, მიზეზი: ESS!!! (ავტომატურ რეჟIმზე იყო Firewall და დაუკითხავად ბლოკავდა) ხოდა ამანაც ადგა და მიაშალა ეგ ანტივირი.... მერე დაუკავშირდა.... მეც ვუთხარი, რომ ქსელთან დაკავშირებით მაქვს მეთქი პრობლემები, თუმცა იმ კომპებზე ESS Firewall ინტერაქტიულ რეჟიმში მაქ და მეკითხება მასეთ შემთხვევებშითქო, მაინც, ბლოკავს ხოლმეო... მეტი დაზუსტებული პასუხი ვერ მივიღე... მერე ავდექი, ახალდაყენებულ windowsXP-იან კომპიუტერზე (HP dc7700small form factor) რომელსაც ქონდა ქსელში პრობლემები. გავთიშე ტრაფიკის დაბლოკვა ESS-ში, მაინც არაფერი მერე ავდექი და ამოვაინსტალე და ქსელიც ამუშავდა (IMG:style_emoticons/default/ohmy.gif) win7-იან კომპიუტერზეც ამოვაინსტალე, მაგრამ ქსელის მუშაობა ვეღარ შევამოწმე, დროის უქონლობის გამო.... მოკლედ, გამაგებინეთ, რაშია საქმე ხალხო????? ნოდარამ გაუბერა თუ რაშია საქმე???? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ტექნო მანიაკი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: მოდერი პოსტები: 3.041 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: თბილისი(ძირითადად) წევრი №: 2.208 ![]() |
Update for Case #234550 - "I can not connect to network"
აი, ეს მომწერეს ESET Customer Care-დან: An ESET Customer Care Representative has updated this case with the following information: ციტატა Hello, Thank you for contacting ESET Customer Care. The interruption or difficulty you described may be a result of the Web Access Protection feature. 1. Open the main program window by clicking the ESET icon next to the system clock or by clicking ‘Start’ -> ‘All Programs’ -> ‘ESET’ -> ‘ESET Smart Security’ or ‘ESET NOD32 Antivirus’. 2. Press the F5 key to display the Advanced Setup window. 3. From the Advanced Setup tree, click 'Antivirus and antispyware' -> 'Protocol Filtering'. For ESET Smart Security users, click 'Personal Firewall' -> 'Protocol Filtering'. 4. Select the 'Applications marked as Internet browsers or e-mail clients' option. 5. From the Advanced Setup tree, click 'Antivirus and antispyware' -> 'Web access protection' -> 'HTTP' -> 'Web browsers' and make sure that only the applications you want scanned with the Internet filter are selected. Typically only real web browsers (iexplorer.exe, firefox.exe, etc.) will need to be selected. Repeat this step for email clients (outlook.exe, thunderbird.exe, etc.) by clicking 'POP3' -> 'Email Clients'. 6. Click 'OK' to save your changes. ვცდი, და ვნახოთ რა იქნება -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th August 2025 - 11:40 PM |