![]() |
|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
კიბერ ბაიტი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კომპინფოელი პოსტები: 577 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: Georgia-Tbilisi წევრი №: 354 ![]() |
გამარჯობათ, შემექმნა პრობლემა რომლის თაობაზეც მინდა დავწერო.
იგივე პრობლემის შესახებ, overclocker - ზეც დავწერე მაგრამ მინდა რაც შეიძლება მეტი აზრი მოვისმინო. მოკლედ, დღეს ვიყიდე ლეპტოპი Asus K52F იხილლეთ ბმული . რო მოვიტანე სახლში, ჩავრთე და პირველი რაც გავაკეთე, ვცდილობდი ინტერნეტ ქონექშენის გახსნას, ვინაიდან ლეპტოპზე არ ვიცოდი როგორ კეთდებოდა ეს საქმე, ბევრი ვიწვალე. ზუსტად, ფლეშკა მქონდა შეერთებული საიდანაც გაშვებული მქონდა მუსიკები და დავბორიალობდი კონტროლ პანელში და ვეძებდი ქონექშენის განყოფილებებს, ვიპოვე ვაირლესის ქონექშენი. ვინაიდან არ მაქვს ვაირლესი, შესბამისად კავშირიც ვერ დაამყარა და ერორ რეპორტს მიკეთებდა. რამდენიმე ცდის შემდეგ, ამომიგდო BSOD სადაც უამრავი წარწერა იყო, რაც უცებ მომხვდა თვალში, ეწერა Windows Can't და რაღაც ტექსტი, 2 წამში დამირესტარტა კომპიუერი. მაშინვე დავრეკე, სერვის ცენტრში და აუხსენი რაშიც იყო საქმე, იქიდან მითხრეს რო შეილება იმის ბრალია, ლანის დრაივერი არ აყენიაო, მართლაც შევედი დივაის მენეჯმენტში და პუნქტ Network Adapter - ში რამდენიმე დივაისს, ყვითელი აიკონები ქონდა. მითხრეს რო თუ შეგილია შენ დააყენო ლანის დრაივერი, დააყენეო თუ არადა ორშაბათს მოიტანე და ჩვენ დაგიყენებთო. ეგაა BSOD - ის ამოგდების მიზეზიცო. მართლაც, დავაყენე ლანის დრაივერი, ინტერნეტიც ჩამერთო, ჯერ-ჯერობით BSOD - ს აღარ შეუწუხებივარ. საქმე იმაშია რომ, თუ ქარხნული დეფექტი აქვს ლეპტოპს, 3 დღის განმავლობაში ცვლიან, მერე აღარ. მაგრამ გარანტია აქვს 2 წელი, ამ 2 წლის მანძილზე თუ რამე გაუფუჭდება, შეაკეთებენ ან გამოცვლიან. ამ 3 დღეში გატესტეო, თუ კიდე ამოგიგდო, მოგვიტანე და ვნახავთო. ეხლა რო მიუტანო, რათქმა უნდა მეტყვიან არაფერი არ ჭირსო, მეც რეალური მტკიცებულება არმავს რო მივაწვე, ის პრობლემა დრაივერის არ ქონას მიეწერა. რამდენადაც ვიცი, BSOD - როგორც სისტემური პრობლემის დროს აგდებს, ასევე ჰარდის, ანუ ბრაკი ნაწილის გამო. ეხლა, მე მაინტერესებს, აღწერილი სიტუაციიდან გამომდინარე, რა შთაბეჭდილება გრჩებად თქვენ? რამდენად რეალურია რომ პროდუქტი იყოს ბრაკი? იდეაში, თუ დატვირთვა არ ქონდა და მაინც ამომიგდო BSOD, მაშინ უფრო მეტია შანსი რო მართლა დრაივერსი ბრალი ყოფილიყო, დატვირთვა რო ქონოდა და მაშინ ამოეგდო, უფრო მეტად დავეჭვდებოდი ჰარდზე. როგორ შემიძლია, ამ 3 დღის განმავლობაში დავტესტო და მაქსიმალურად შევამცირო ეჭვი იმაზე რომ, პროდუქტი არის ბრაკი. დატვირთვა რო მივცე დიდი ? თუ კი როგორ ? პ.ს ეხლა ლეპტოპიდან ვპოსტავ, სისტემა Windows 7 ნუ დაიზარებთ აზრის გამოხატვას და რჩევის მოცემას. |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() ტექნო მანიაკი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: კომპინფოელი პოსტები: 1.714 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: იქ სადაც დუმან პირამიდები... წევრი №: 412 ![]() |
ჩემი აზრით პირველ რიგში ჯობია ვინდოუსი გადააყენო რადგან უკვე ამოგდებულ სიკვდილის ლურჯ ეკრანზე ძნელია გაიგო რა უნდა, მითუმეტეს თუ დრაივერებს ყვითელი კითხვის (თუ ძახილის?) ნიშანი ეჯდა. მეორე პრობლემა ის არი, რომ მაგ სერვის ცენტრმა აშკარად იცის ამ ბრაკის შესახებ, თორემ ისეთი ახსნით რაც შენ თქვი კერძოდ "Windows Can't და რაღაც ტექსტი" ვერავინ მიხვდება რაშია საქმე, აქედან გამომდინარე ან მთელ სერიას აქვს ეგ პრობლემა ან ჯადოქრები არიან იქ. რაც შეეხება ტესტირებას მაგალითად რამე ძალიან დიდი ფაილი აიღე და ვინრარით მიეცი მაქსიმალური კომპრესია, თუ გაიარა ე.ი. ჰარდი (ყოველშემთხვევაში პროცესორი და ოპერატიული) მწყობრშია (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
-------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ჩვენისთანა ბედნიერი განა არის სადმე ერი! |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th August 2025 - 06:31 PM |