|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
Sep 25 2010, 12:55 PM
პოსტი
#1
|
|
|
კიბერ ბაიტი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ფორუმელი პოსტები: 546 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა მდებარეობა: ახლოს მაუსსა და კლავიატურასთან წევრი №: 9.195 |
მოკლედ, კომპის სპიკერი მინდა ჩავდო მანქანაში, მაგრამ ეს 220 ვოლტს მიირთმევს მანქანა კი მხოლოდ 12-ს... ვიცი შეიძლება 220 ვოლტის მიღება და მიმიღია კიდეც მაგრამ არ მინდა რადგან მანქანა მცირე კუბატურიანია და აქედან გამომდინარე მრავალი პრობლემა შეიქმნება 220 ვოლტის მიღების შემდეგ... რა შეიძლება გაკეთდეს? მითხრეს ეგ ტექნიკა მაქსიმუმ 36 ვოლტზე მუშაობს და რეალურად 12-დან 36 ის მიღება უფრო ადვილი იქნება უფრო მცირე ენერგიის დანაკარგით... რას იტყვით?
-------------------- Power is nothing without control
ვაჭაშნიკებ ღვინოს თავისი პურმარილით... კარგი ხალხისათვის უსასყიდლოდ :) ვინდეუსის გადაყენებას რა უნდა ბიჯო © მიშა |
|
|
|
![]() |
Oct 5 2010, 05:51 AM
პოსტი
#2
|
|
![]() I do it from behind... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: გლობალ მოდერი პოსტები: 4.283 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა წევრი №: 44 |
smart22
რეალურად ნამდვილად არ ვიცი სპიკერებში შიგნით რა ხდება, თუმცა რომ დაშალო და ტესტერით გაზომო ძაბვა? და საერთოდაც, იგივე 220 ვოლტიც რომ მიაწოდო რა პრობლებაა? სპიკერები, კომპის განსაკუთრებით, ძალიან მცირე ელ.ენერგიას მოიხმარენ, მანქანას არაფერი შეეტყობა საერთოდ. რეალურად, ფარებს როცა ჩართავ, ის ფარები უფრო მეტ სიმძლავრეს მოითხოვენ, ვიდრე კომპის სპიკერები. ავტომობილის სტანდარტული ჰალოგენებები თითო 55/60 ვატიანებია (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) -------------------- I do it from behind...
|
|
|
|
smart22 კომპის სპიკერი მანქანაში Sep 25 2010, 12:55 PM
smart22 არავინ შემოვა აქ? Sep 26 2010, 03:36 PM
smart22 RE: კომპის სპიკერი მანქანაში Sep 27 2010, 05:23 AM
smart22 220-ზე გარდამქმნელი ... Oct 6 2010, 06:05 AM![]() ![]() |
| მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 5th November 2025 - 10:12 AM |