![]() |
|
|
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ახალბედა ![]() ჯგუფი: რეგისტრირებული პოსტები: 4 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა წევრი №: 318 ![]() |
მოგესალმებით...
პირველ რიგში განყოფილების მოდერატორებს დიდ ბოდიშს ვუხდი თუ თემა არასათანადო განყოფილებაში გავხსენი, თუ ეს ასეა, გთხოვთ მიუჩინოთ თავისი ადგილი (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) მოკლედ გადავწყვიტე ავაწყო ქაუნთერის სერვერი, საუბარი მაქვს სერიოზულ, სტაბილურ სერვერზე, შესაბამისად მცოდნე ხალხისგან მაინტერესებს დაახლოებით რა სახის კონფიგურაცია დამჭირდება იმისთვის რომ სერვერი იყოს ძლიერი და მაქსიმალურად რამდენ მომხმარებელს აიტანს ეს სერვერი, პრინციპში კომპიუტერის სიძლიერეზე მეტად მაინტერესებს რამდენი იუზერის ატანა შეუძლია ერთ სერვერს ... იმედი მაქვს დამეხმარებით ამ საკითხში, დიდი მადლობა წინასწარ ... P.S. დაგვიანებით გილოცავთ ახალ წელს და წინასწარ გილოცავთ შობას (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: ადმინი ძირეული პოსტები: 903 ნიკის ჩასმა ციტატაში ჩასმა წევრი №: 1 ![]() |
Stargazer
ისე შეგიძლია განსაკუთრებულ ჰარდზე არ გაიქაჩო, ანუ აიღე COre 2 Duo მაქსიმუმ ან უფრო ნაკლები და აწყობილი კომპი მინიმუმ ვთქვათ 1-2 გიგა მეხსიერებით ჩაიტანე პროვაიდერთან. ეგეთი სერვერის დაგდება დაგიჯდება 100-250$ გააჩნია მოლაპარაკებას ტრაფიკს და პროვაიდერის ღორმუცელობას. დალშე შესაბამისი საიტის მიმაგრება მაგ DNS-ზე ან პირდაპირ IP-ზე და მორჩა საქმე. შიდა რესურსებისთვსი როგორც წესი გეძლევა 10 მეგაბიტიანი არხი. რეალურად კი თითო კლიენტს რამდენიმე კილობიტი სჭირდება სტაბილური სიჩქარე. დაიმახსოვრეთ თამაშების სერვერული ვერსიები არ გულისხმობს, მთელი გრაფიკის მომხმარებლებს შორის მიმოცვლას და ტრაფიკის დაკავებას. მუშაობის პრინციპი მარტივია. სერცერზე იშვება რუკა, ან სამყარო, გააჩნია თამაშის სტილს. კლიენტების (ანუ მომხმარებლების) მანქანაზე იშვება კლიენტ პროგრამა, ანუ მელი გრაფიკა და სიყვარულობა. დალშე მომხმარებლის მიერ არჩეული სახელი გადაიცემა, IP, მომხმარებლის გმირის პარამეტრები (ანუ ჩაცმულობა, იარაღი ლეველი, დაზიანება და ასე შედმეგ), პლიუს გმირის კოორდინატები, თამაშის და მიხედვით კოორდინატები განისაზღვრება 2D ნა 3D სეტკაში. მორჩა, ეს ყველაფერი ერთად წამში ალბათ 1 კილობაიტსაც არ შეადგენს ტექსტურ ფორმატში, შესაბამისად თამაშისას უნდა გადაიცემოდეს აი ეს ნომინალი, ამის უზრუნველყოფა კი იმედია ხვდებით სუპერ ტუფტაა. CS-ის სერვერი უფრო ოპტიმიზირებულად მუშაობს, სერვერზე ინახება მიმდინარე იუზერის გმირის პარამეტრები და დაზიანება, ხოლო სერვერს გადაეცემა მომხარებვლის მიერ არჩეული მიამრთულება და მოძრაობა, ანუ კოორდინატები, დანარჩენი დაზიანება გარტყმა, იარაღების დაყრა, ტრუპები და ასე შემდეგ სერვერიდან კლიენტის მიმართულებით გადაიცემა, ამ შემთხვევაში საერთოდ კილობაიტზე კი არა რამდენიმე ათეულ ბაიტზეა საუბარი. მოკლედ მთავარია სერვერის პინგი, ანუ დაყოვნება (კაროჩე რამდენიხანი უნდება მომხარებლისგან პასუხის მიღებას და შესაბამისი პასუხის გადაგზავნას) თორე დატვირთვით ახლა 10 მეგაბიტში რომ ვერ დატვირთავ 10 და 20 იუზერით ხომ იასნია. რაც შეეხება შეზღუდვას ზოგან რომ 10 კაცის თამაში შეიძლება ზოგან კი მაქსიმუმ 20-ის. ეს გამოწვეულია სერვერის კომპის სიმძლავრით და რუკების ზომით. ახლა აბა წარმოიდგინე ერთ პატარა CS-ის რუკაზე 10-20 კაცის მაგივრად 100-200 კაცი შეუშვა (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) სუფთა ზაბასტოვკა და რიგებში ჩადგომა იქნება ტყვიის შუბლში მისაღებად (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) იუზერებს კი ერთი რაუნდისთვის აღებული ამუნიცია და ტყვიაწამალი არ ეყოფა მტრის დასახვრეტად (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) |
|
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 8th August 2025 - 05:46 AM |